Vitale branding voor een dynamische, verbindende organisatie! Wij creëerden de merkstrategie en merkidentiteit voor De Vitaliteitscampus, een initiatief van Alfa-college en partners als FC Groningen, SKSG, Stichting de Hoven en ruim 30 andere organisaties. De Vitaliteitscampus heeft alles in huis voor iedereen die nu en later een professionele bijdrage wil leveren aan een vitale regio.
Vitale Branding


De Vitaliteitscampus beweegt je!
De Vitaliteitscampus is het kloppend hart voor vitaliteit in de regio. Het is de plek waar studenten, maatschappelijke instellingen en bedrijven elkaar vinden voor onderwijs, onderzoek en gezamenlijke initiatieven die de fysieke, mentale en emotionele gezondheid in de regio versterken. Jong, levendig, energiek, kleurrijk, inspirerend en vlot op de beentjes, stuk voor stuk de ingrediënten voor een vitaal merk. En een dito merkidentiteit. Althans, dat vinden wij





Vita = leven
De Vitaliteitscampus is een mond vol, dus kortten wij het af tot Vita, Latijn voor leven. Bovendien bekt het een stuk lekkerder De vier letters vormen een dynamisch en fluïde beeldmerk, dat net als organisatie continu in beweging is. Die levendigheid komt ook naar voren in het bonte kleurenpalet, waar telkens twee contrasterende kleuren in combinatie worden gebruikt voor een prikkelend geheel. Typografie doet de rest.

Website
Een vitaal merk kan niet zonder een inspirerende website. Dus hebben we in het webdesign dynamische elementen toegepast. Maar niet overdadig, zodat het de functionaliteit ondersteunt.



Klaar voor verandering?
Geef ons een belletje.