Gewoon goed geregeld

Reputaties komen te voet en gaan te paard. Dat weten de mensen van Charco & Dique als geen ander. Daarom zochten ze naar een rebranding om hun eigen reputatie kracht bij te zetten. De FinReg specialisten van Charco & Dique behoeden financiële organisaties voor reputatieschade door ze met pragmatische adviezen en oplossingen te helpen bij het beheersbaar maken van ondernemingsrisico’s. Wij hielpen bij de rebranding van het merk, met een onderscheidende positionering, een nieuwe merkidentiteit, de website en een campagne.

Het logo van Charco&Dique.
De website van Charco&Dique in iPhones.
Een behind-the-scenes foto van twee consultants van Charco&Dique.
Het logo van Charco&Dique in een grid.

Van grafische toepassingen tot en met fotografie.

Van grafische toepassingen tot en met fotografie, de beeldtaal is de visualisatie van de merkpersoonlijkheid: betrokken, nuchter, oprecht, intelligent, onconventioneel en inventief. En portretfotografie met ballen van Ewoud Rooks, want bij Charco & Dique geldt who you see, is who you get. Een unieke uitstraling waarmee Charco & Dique zich expliciet presenteert als de regel op de uitzondering. Niks mis mee, met zo’n reputatie.

Een foto van een consultant van Charco&Dique.
Een foto van een consultant van Charco&Dique.
Een foto van het kantoor van Charco&Dique.

Good design is good business

De eerste, revolutionaire rebranding zette Charco & Dique definitief op de kaart. Sindsdien geldt design bij hen als business driver en evolueert het merk in de pas met hun ambitie. En als strategische design partners van Charco & Dique gaan wij waar zij gaan. Vice versa.

De website van Charco&Dique.

Dit wil jij toch ook?

Neem contact op