Icoon van een pijl terug.

rtrn to overview

Ministry of Compliance

BRANDING

Excellence is not a skill, it's an attitude.

The Ministry of Compliance is het nieuwe learning instituut vóór en dóór financial professionals. Het idee is van Charco & Dique; de naam, de visuele identiteit en de vormgeving is van ons. Time to market: nihil. Funfactor: maximaal. Resultaat: top!

Een ontwerp van briefpapier voor Ministry of Compliance.
Een poster voor de Ministry of Compliance.

Minimale middelen, maximaal resultaat.

Momentum. Van idee tot lancering binnen een paar weken. The Ministry is here to stay, met een accreditatie in de achterzak. Serious business dus, maar wel volstrekt eigen en uniek. De eerste reacties zijn lovend en de gevestigde orde krabt zich achter de oren.

Een ontwerp voor de website van de Ministry of Compliance.
Een ontwerp voor de website van de Ministry of Compliance.
Een ontwerp voor de website van de Ministry of Compliance. Op een iPhone.

Rapid deployment.

The Ministry is een voorbeeld van rapid deployment marketing: van business opportunity naar uitvoering in een zo kort mogelijke tijd. Niet lullen maar poetsen. Dus heb je ook een goed idee, doe er dan iets mee. Kan zo op een tegeltje.

Een poster voor de Ministry of Compliance.

“RTRN heeft samen met ons van niets iets gemaakt. In korte tijd is TMOC opgetuigd, wat nog het langste duurde was het vinden van een pakkende naam. Wederzijds hebben we ideeën afgeschoten om uiteindelijk tot het winnende idee te komen.”

Ronald van Dijk — The Ministry of Compliance

Resultaten

• Met 0 deelnemers gestart in 2019
• Binnen een jaar bijna 2.000 deelnemers
• In het 2e jaar 100% groei
• Aanbod in 2 jaar gestegen tot meer dan 25 verschillende compliance gerelateerde opleidingen

Dit wil jij toch ook?

Pijl
Neem contact op