Icoon van een pijl terug.

rtrn to overview

Lifely

BRANDING

Digital decency

Lifely en wij werken al een tijdje zeer succesvol samen voor Charco & Dique; wij op design, zij op development. Reden voor hen om ons te vragen voor de rebranding van hun eigen merk. En genoeg common ground zou je denken, maar toch was dit een lastige!

Een sfeerfoto van het kantoor van Lifely.
Het designsysteem van Lifely op een grote poster met daarop het logo en hoe het logo tot stand is gekomen.
Het logo van Lifely.

Zonder wrijving geen glans

(Re)branding is natuurlijk nooit makkelijk. Het is geen kunstje, geen trucje, niet iets dat je zo even uit de mouw schudt. Het vraagt offers, in tijd en in geld. Het zet alles en iedereen op scherp en scherpe dingen kunnen prikken. Het piept en kraakt en soms breekt er iets. Maar zonder wrijving geen glans en uiteindelijk is iedereen facking trots op wat er nu staat!

Het ontwerp van de homepage van Lifely op een Macbook.
Het ontwerp van de website van Lifely op een iPhone.

Less, but better.

Simpel en duidelijk, dat was het doel van deze branding. Een sterke focus op de essentiele onderdelen, zonder poes-pas.

Een foto van het kantoor van Lifely met daarop het logo als signing.

Iedereen wint

Het rebranding traject met Lifely was een clash van culturen, van werkwijzen en van ego’s. We gingen diep, zochten elkaar op, stootten elkaar af en vonden elkaar uiteindelijk in het Dieter Rams-waardige brand design dat er nu staat. Puur. Eerlijk. En iedereen wint.

Het ontwerp van kleding voor Lifely.

Dit wil jij toch ook?

Pijl
Neem contact op