Icoon van een pijl terug.

rtrn to overview

Noorderlinkdagen

BRANDING

De expeditie van betekenis

Elke 2 jaar organiseert Noorderlink een congres voor 1.000 Noordelijke bestuurders, leidinggevenden, managers, beleidsmakers en HRM-professionals. Elke editie heeft een eigen thema en deze keer vroegen ze ons om editie 2020 een smoel te geven. Noorderlink gaat op expeditie. Volg de pijlen 👉🏻

Een brand guide voor de Noorderlinkdagen met daarin oa. kleurgebruik, typografie en sigining.
Een ontwerp van een ticket voor de Noorderlinkdagen.

Betekenis

Betekenis is aanvaarding, bedoeling, beduidenis, begrip, belang, belangrijkheid, dimensie, draagwijdte, duiding, gewicht, inhoud, invloed, kracht, macht, nut, omvang, portee, relevantie en een nummer van Jeroen van der Boom. Genoeg voor een expeditie. Ga je mee?

Waardevol

Tijdens de Expeditie gaan deelnemers op zoek naar de betekenis van waarde, hoe je als organisatie bijdraagt aan maatschappelijke doelen en hoe je als medewerker het verschil kunt maken. Wij hebben dit vertaald in een visueel concept en website waarin waarde een mengsel is van oud en nieuw. Waarde schuilt in wat je al hebt gedaan en wat je nog gaat doen, een nieuwe of andere kijk op zaken, een eigen interpretatie, creatief en onverwacht.

Een poster van de Noorderlinkdagen ter aankondiging.
Een T-shirt ontwerp voor de Noorderlinkdagen.

Dit wil jij toch ook?

Pijl
Neem contact op