Branding voor Nerds.

Branding voor Nerds klinkt als een boektitel. Maar in dit geval is het een hele vette rebranding voor onze vrienden van Upside: web developers, codeurs en nerds by choice. Het bijzondere is Ron en Sander van Upside zijn vrienden van de show. Wij werken al regelmatig samen voor klanten; wij het design, zij development. Nu vroegen ze ons om hun eigen merk opnieuw neer te zetten. En dat hebben we met heel veel plezier gedaan!

Nerds with benefits

Bij Upside ben je in goed gezelschap. Ze zijn een vrije-uitloop, ambachtelijk, dierproefvrij team, met nerdy, eigenzinnige, lieftallige en grappige mensen. Mensen die bovendien best goed zijn in wat ze doen, namelijk het bouwen van kick-ass WordPress websites. Tuurlijk, ze zijn te eerlijk, behoorlijk eigenwijs en zaniken over elke pixel. Maar daar staat wel mooi tegenover dat ze keihard werken – veel te hard eigenlijk – om klanten te geven wat ze nodig hebben: een website waar ze blij van worden. Kortom: bij Upside krijg je Nerds with Benefits.

Revenge of the Nerds

Gezien die film? Echt een Eighties klassiekertje hoor! Ach ja, de eighties: tijdperk van bonte kleuren, moeilijk haar en volgeplakte Ryam schoolagenda’s. Van videogames en MTV. En van technologische vooruitgang en de geboorte van the World Wide Web… Allemaal essential stuff wat wij hebben geprobeerd te vangen in deze rebranding van het meest miskende webbureau ter wereld.

Dit wil jij toch ook?

Pijl
Neem contact op