Branding synergie

Alleen ga je sneller, samen kom je verder. Deze wijsheid bracht twee afzonderlijke merken ertoe om de handen ineen te slaan.  Want de één is specialist in robotisering, de ander in business intelligence. Twee single propositions die sámen één super proposition vormen. Moet je lef voor hebben. En visie. Dus was de vraag aan ons hoe je van twee merken één maakt. Nou zo 😊

Sfeerbeeld kantoor Nexler

Nieuw merk, nieuwe naam

Een nieuwe merknaam was essentieel. Om afscheid te nemen van het oude en om ruim baan te maken voor het nieuwe. Als twee merken samen verder gaan, gaan mensen samen verder. Voorwaarts. Samen vooruit. Dus vonden we een naam die staat voor vooruitgang. Voor wat er komen gaat. Voor nieuwsgierigheid en creativiteit. Een naam die lekker bekt bovendien: Nexler.

Nexler verlichting
Nexler totebag
"Input, Throughput, Output"
Nexler businesscard.

Input, throughput, output

Werk hoort leuk te zijn. En de rest kun je automatiseren. Nexler snapt dit. Zij maken onze dagelijkse praktijk een stukje leuker, slimmer en efficiënter. Bijvoorbeeld door saaie, repetitieve handelingen te automatiseren. En door processen te optimaliseren. Input, throughput, output in optima forma; dat was voor ons de basis voor de brand identity.

Nexler Abri.
Nexler website.
Nexler website.

Dit wil jij toch ook?

Pijl
Neem contact op