UNO

Aandacht voor ondernemers

Ondernemers zijn ook maar mensen. Net als wij. Deels creatief genie, deels analist, deels vakman, deels organisator, deels handelaar, deels bedrijfseconoom, deels leider en deels inspirator. Net als wij. En met ‘wij’ bedoelen we UNO. Want met deze rebranding geven de mensen van UNO ondernemerschap een smoel. Letterlijk.

Aandacht voor ondernemers

Ondernemen is schakelen, anticiperen op ontwikkelingen en uitdagingen die zich soms verwacht en soms onverwacht voordoen. Onbalans, balans. Stilstand, beweging. Op, neer en weer op. Een voortdurende cadans die terugkomt in het logo. Een kleurrijk bestaan die we terugzien in de identiteit en in de prachtige fotografie van Ewoud Rooks.

Storytelling

Het toffe van deze rebranding klus was de menselijkheid, zowel bij de klant als bij de klant van de klant. Wij hoefden het alleen maar te vangen, vast te leggen, te verbeelden. Goeie rebranding legt de ziel van een organisatie bloot en die van UNO mag door iedereen gezien worden. Samen zijn de adviseurs van UNO goed voor 250 jaar ondernemerschap. En nog veel meer mensenkennis. En daar hebben we een fractie van gevangen in woord en beeld. Pure storytelling, met aandacht voor ondernemers.

Klaar voor verandering?

Geef ons een belletje.