De regel op de uitzondering

Reputaties komen te voet en gaan te paard. Dat weten de mensen van Charco & Dique als geen ander. Daarom zochten ze naar een rebranding om hun eigen reputatie kracht bij te zetten. De FinReg specialisten van Charco & Dique behoeden financiële organisaties voor reputatieschade door ze met pragmatische adviezen en oplossingen te helpen bij het beheersbaar maken van ondernemingsrisico’s. Wij hielpen bij de rebranding van het merk, met een onderscheidende positionering, een nieuwe merkidentiteit, de website en een campagne.

Van grafische toepassingen
tot en met fotografie.

Van grafische toepassingen tot en met fotografie, de beeldtaal is de visualisatie van de merkpersoonlijkheid: betrokken, nuchter, oprecht, intelligent, onconventioneel en inventief. En portretfotografie met ballen van Ewoud Rooks, want bij Charco & Dique geldt who you see, is who you get. Een unieke uitstraling waarmee Charco & Dique zich expliciet presenteert als de regel op de uitzondering. Niks mis mee, met zo’n reputatie.

(Hier is eventueel ruimte voor een zijtekst.)

Good design
is good business

De eerste, revolutionaire rebranding zette Charco & Dique definitief op de kaart. Sindsdien geldt design bij hen als business driver en evolueert het merk in de pas met hun ambitie. En als strategische design partners van Charco & Dique gaan wij waar zij gaan. Vice versa.

(Hier is eventueel ruimte voor een zijtekst.)

Dit wil jij toch ook?

Neem contact op